Gastrovýlet Balkán 25.5 - 5.6. 2019

Cesta na BMW R1200GS LC ADV do Albánie s jednodenním výletem na Korfu.

1. den - přes Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko Bosnou do obce Jajce k vodopádům.
2. den - Bosna a cesta údolím řeky Neretvy (nedoporučuji jet plně naložený ve dvou :D) do Černé Hory do obce Plužine.
3. den - probouzíme se do deštivého a mlžného rána, takže tím pádem vzdáváme cestu národním parkem Durmitor a jedeme nejkratší cestou do Albánie do obce Shengjin, kde máme ubytování.
4. den - Albánií do města Gjirokaster, poté Blue eye (Syri i Kalter) do města Sarande, kde budeme tři dny.
5. den - poznávání Sarande.
6. den - Výlet na ostrov Korfu.
7. den - Cesta přes celou Albánii se zastávkou v Duresu ve výrobně koňaku Skenderbeu do města Kotor v Černé Hoře.
8. den - opět směr Bosna, ale se zastávkou v Chorvatském Dubrovníku. Poté vodopády Kravice, Medjugorje a nakonec Mostar.
9. den - plány nám opět hatí déšť, takže nejkratší trasou směr ubytování, čili Starigrad v Chorvatsku.
10. den - Jadranskou magistrálou do našeho oblíbeného mestěčka Piran ve Slovinsku.
11. den - válendo a užívání si života v Piranu.
12 den - po dálnici domů.

12 Dní se zdá být dost, ale klidně by jsme si prodloužili dovolenou min. o týden. Celkem najeto 3650km.
(foceno třemi různými aparáty, takže fotky jsou vždy popořadě, ale ve třech vlnách)